Potíže

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Často kladené otázky (FAQ) >

Potíže

Previous pageReturn to chapter overview

Novému pracovníkovi nepřišel e-mail s jeho heslem

Nejčastějším problémem je, že e-mail sice přijde, ale anti-spam ochrana Outlooku ho přesune do složky "Nevyžádaná pošta" (stejný problém může být s anti-spam ochranami na straně Vašeho serveru - doporučujeme Vám whitelistovat IP adresu serveru Goran). Další potíží může být, pokud v okamžiku zakládání uživatele do systému Gorana ještě uživatel nemá založenou e-mailovou schránku na Vaše poštovním serveru, heslo potom není jak doručit.

Každopádně pokud uživatel zná své uživatelské jméno a na osobní kartě je správně zadána jeho e-mailová adresa, může si opakovaně nechat vygenerovat a poslat nové přihlašovací heslo ze stránky Odeslání hesla, která je přístupná odkazem z Přihlašovací stránky.

Poznámka: Pokud pracovník nemá na své osobní kartě zadánu e-mailovou adresu, je při vytvoření přihlašovacího účtu heslo zobrazeno přímo uživateli, který pracovníkovi tento přihlašovací účet zakládá, heslo totiž není kam odeslat.